venerdì 13 settembre 2013

A saptesprezecea zi .   Ma despart de Ghita Radoi intr-o dimineata ploioasa si ma astern la drum . Trecand de Baia de Fier ,ajung la Polovraci dar nu ma opresc caci vremea ploioasa nu ma indeamna la vizitarea imprejurimilor. Drumul drept si bun imi da un ritm sustinut pana la Horezu unde schimb si ultimi 50 de euro. Parasesc orasul dezamagit de invazia kiscth in ceramica populara renumita din aceasta zona. In jurul pranzului vizitez parcul de trovanti de la Costesti , mananc la un birt si apoi din nou la drum catre Ramnic. Cred ca am prins urma unei carute de tigani colectori de fier vechi caci drumul e plin de cuie ,sarme  si span. Pedalez cu mare atentie fiindca am ramas intr-o singura camera de rezerva si as mai avea
 cateva sute de km. bune pana acasa. Ocolesc si intrarea in Ramnicul Valcea apucand colinele spre Pitesti. Urcari sustinute imi toaca rezervele de forte, si dupa multe eforturi,dupa ce trec de Dedulesti cu celebrii sai mici,Moraresti, ajung in padurea de la Cotmeanca unde ma decid sa raman peste noapte in cort.In cicloturism ,ramanerile in cort in zone necunoscute si neamenajate se cheama stealth tend (cort invizibil) caci trebuie sa cauti un loc retras si totusi aproape de drumul ales. Asta pentru a evita eventuale "curiozitati " si evenimente nedorite. Eu gasesc in schimb vecinatatea unor stupari mai asiguranta si ma opresc pentru campare cand... Suna telefonul si raspunzand aud vocea unui prieten bun ce nu-l mai vazusem
 de aproape15 ani.Administreaza un club in Pitesti si nu concepe sa nu-l vizitez in aceasta seara caci mi-a pregatit o surpriza. La insistentele lui ma pregatesc sa infrunt cei 30 de km. ce ma despart de Pitesti .E inca devreme 18.30 si tot drumul ar fi numai in coborare,asa ca la drum. Ajung in vreo doua ore la locul intalnirii din centrul orasului si ma insoteste la clubul sau. Ma simt un pic stanjenit de prezentarea ce mi-o face Vlad Panaitescu staff-ului : E prietenul meu si vine tocmai din Italia pe bicicleta.Strangeri de maini ,urari ,priviri curioase, admirative. Fac cunostinta si cu minunata sotie a lui Vlad  si dupa o bere rece ca sa ne revenim,trecem la cina. Abondanta , buna si pe toate gusturile. De la mancarurile bunicii,
 la specialitati franceze si italiene poti uita un moment de ficat dand frau liber papilelor gustative. Felicitari bucatarilor, dar si tuturor din staff pentru amabilitate si profesionalism. Surpriza ; concert live cu Vita de Vie. Muzica buna , atmosfera destinsa, prieteni vechi si noi, poze ,si nici nu-ti dai seama cand s-a facut doua din noapte.Trec  la culcare in hotelul unde cu marinimie Vlad mi-a rezervat o camera . Cum a doua zi urmau sa vina si ei in Campina in vizita ,Vlad se ofera chiar sa ma usureze de ceva bagaj dispensabil. Asa ca pe ultimii 130 km. am trisat un pic descarcand in masina 15kg.Adorm cu oarece emotie gandind ca mi-a ramas o singura zi de pedalat pana acasa










 Horezu


 Buila -Vanturita


 Costesti








 Parcul de trovanti de la Costesti






Ramnicul Valcea


Vlad Panaitescu la Hush-Pitesti












 Vita de Vie



 prieteni din copilarie la o bere




 Panaitescu Elidia

Nessun commento:

Posta un commento