mercoledì 2 settembre 2015

Spre Herculane

Lacul Prisaca - Baile Herculane

inceputul dezastrului . pana la urma vor fi cinci rupte
Datorita precaritatii starii tehnice a bicicletei mele , decid sa ajung in tren Caransebesul de la Herculane. Modificat astfel traseul , va fi regandit pe Semenic si Nera in jos spre Dunare , pierzand astfel ocazia urcarii pe muntele Mic si Poiana Marului si iesirea prin Hunedoara in Deva . La Caransebes ma cazez la acelasi Hostel Serengau ce m-a ospitat si la venirea din Italia pe bicicleta si am fost mirat sa fiu recunoscut de doamna de la receptie . Saritorii baieti de la Mtb Caransebes mi-au pus la punct roata si frana pe spate si apoi m-au insotit intr-o tura scurta de proba pe cararile din jurul Caransebesului . Zona ofera un delicios labirint de poteci umbrite si treceri prin poieni avand ocazia sa-mi testez spitele si franele pe niste coborari de toata frumusetea. A doua zi am ramas pentru intalnirea  cu pasionatii mtb-isti de la Fun Bike Timisoara ce aveau in plan o traversare spre Resita . Astfel am transformat o prietenie virtuala intr- un sincer si calduros salut pe viu.  Insotindu-i o bucata in urcare , chiar daca am schimbat putine vorbe placerea intalnirii cu ei a fost adevarata . Sper sa-i mai intalnesc pe acesti bikeri pasionati ce au format o adevarata familie  ciclistica in Timisoara , cu bune si rele  , ca-n orice familie. Ma despart cu emotie de Caransebesul ce mi-a devenit atat de familiar si de bikerii lui curajosi si priceputi asigurandu-i ca le voi purta mereu o placuta amintire . Cosmine , darul tau il voi pastra mereu ca pe o amuleta purtatoare de noroc in toate iesirile mele in bici . Va salut cu drag si respect oameni buni .

Hostelul Serengau ,  Caransebes - deja sunt un client vechi si recunoscut 

Costin Petruta Iovanovici si mesterul Gabi Hanzi - MTB Caransebes
Per motivi tecnici modifico di nuovo il percorso aggiungendo  la città di Caransebes in treno.  Là , un gruppo di appassionati del mtb ( Mtb Caransebes ) che hanno a disposizione una bela zona , un labirinto di sentieri e vecchie mulattiere  al ombra dei boschi e soleggianti  prati , mi danno una mano a rimettere in sesto la mia bici . Poi mi accompagnano in un breve giro sulle discese abbastanza tecniche  ma comunque bellissime . Il giorno seguente  incontro un altro gruppo di appassionati mtb - Fun Bike Timisoara  con quali trasformo un' amicizia virtuale in una vera . Si assomigliano cosi tanto a gli affiatati gruppi italiani costituendo una vera famiglia , e cercando di non perdere nessun  weekend senza una uscita nelle stupende vicinanze . Lascio con emozione questi meravigliosi amici e se volete essere guidati in questi posti da sogno  appellate a le loro conoscenze e esperienza . Vale la pena ! Il gruppo di MTB Caransebes  con Petruta Iovanovici Constantin Marian  , Gabi Hanzi , Cristian Cornian e altri bravi come loro e il Gruppo Fun Bike Timisoara con la famiglia Marcel, Cristian e Roxana Savu,  Carol Varga e i loro numerosi amici e compagni . Vi porterò un piacevole   ricordo e vi ringrazio cari amici .
maini maiastre

Petruta Iovanovici Constantin Marian , Cristan Cornian , Gabi Hanzi oameni carora le pastrez cea mai placuta amintire si recunostinta

depanare in strada

N-aveam nevoie de fluier pentru ursi  - Franele mele fluierau mai tare

probe tehnice cu Gabi Hanzi si Cristian Cornian

La doi pasi de Caransebes - Muntele Mic

Ghizii mei prin imprejurimile Caransebesului

Gabi Hanzi si Cristian Cornian mi-au aratat cum si pe unde se dau pasionatii de mtb din Caransebes.




Marcel Savu si grupul pasionatilor de cicloturism montan mtb  timisoreni Fun Bike

Setea-i mare pe urcusul spre Resita

Marcel Savu , Cristian Savu si inimosul grup timisorean de drumetie in mtb - Fun Bike



Roxana Savu o bike-rita fotograf ce promite multe succese artistico sportive













Un grup ,o familie - Fun Bike -Timisoara



Serpuind spre Resita ,  Fun Bike - Timisoara

In fila verso Resita   . Il gruppo Fun Bike Timisoara 

Dupa despartirea de Fun Bike ma asteapta o coborare de vis prin plaiurile Caransebesului
Oare voi mai avea vreodata placerea si onoarea sa ma  dau cu voi ? Sigur ca da ! Multumesc baieti ! Sunteti formidabili !

Caransebes - rascrucea sculptata a drumului spre Resita 



1 commento:

  1. Multumim,ma bucur ca am reusit sa pedalam impreuna,eper la o data viitoare si la km mai multi.Un gand bun din partea noastra...Fun Bike

    RispondiElimina