sabato 20 luglio 2013

A doua zi. Ma trezesc la 6 dimineata,dupa o noapte de ploaie.Lucrurile s-au cam umezit ,dar le strang asa cum sunt.Un mic dejun de-a dreptul mic:ceai cu biscuiti.Lucrurile stranse si fixate pe bicicleta si la ora 7 sunt gata de drum.Sunt binedispus,chiar nerabdator sa-mi continui aventura,cu toata arsura care o simt intre picioare de la sa.Vor trece cateva zile pana cand aceasta neplacere va disparea , dar pe moment, dupa fiecare oprire imi vine greu sa ma urc in sa din nou ,iar orice denivelare o simt pana in gat. Si am facut doar primii 115 km.Las Lido di Pomposa ,trec pe langa celebra abatie de la Pomposa si ma-ndrept spre Chioggia pe strada Romea.Trec peste un Pad (Po) destul de umflat de ploile ce nu se mai sfarseau in aceasta umeda primavara .Chioggia peisaj lagunar ,apa de-o parte si de alta a drumului,sub un cer gri care deocamdata ma scuteste de ploaia  cu care ma tot ameninta.Ajung in sfarsit la Mestre si iau drumul ce traverseaza laguna spre Venetia,apoi pe via Orlando spre Campalto ,unde dupa aeroportul Marco Polo ,pe harta mea figura un camping.Oboseala se face din ce in ce mai simtita,incepe si o ploaie plictisitoare si enervanta.Ma opresc la primul camping ce-mi iese in cale , dar mi se pare cam scump si decid sa-mi continui drumul catre urmatorul ce se afla la alti 5km. pe harta mea.Decizie gresita ,caci campingul nu e inca deschis ,deci ma-ntorc alti 5 km. prin ploaie. Imi fac proviziile de bere la un Lidl ,si in sfarsit ajung la campingul unde ma cazez. Intr-o pauza de ploaie ,pun cortul ,fac un dus, mananc deja obisnuita supa cu cremwurst,bere si la somn. Ciudat cum peste zi, desi am mancat putin(niste peste si crakers) nu am foame .La cat efort am facut pedaland aproape 125km.mananc intradevar putin.Dar am rezerve depuse.









Nessun commento:

Posta un commento