venerdì 26 luglio 2013

A sasea zi .   Sunt trezit de pe















la sase dimineata , iar ploaia care dureaza de ieri seara , nu da semne de "oboseala".Stau lungit in cort si imi fac planuri : sa astept incetarea ploii, care cade destul de hotarata, sau sa incerc sa-mi strang in vre-un fel lucrurile umede si sa plec in speranta ca indepartarea de munti imi va aduce o vreme mai prielnica.Aleg a doua varianta, si impachetandu-mi lucrurile sub o streasina mai larga,plec pe o ploaie un pic mai linistita dar continua. La St.Jakob im Rosental intru pe pista ciclabila ce urmareste cursul Drau/Drava pana la Maribor in Slovenia,dar o abandonez imediat caci nu este asfaltata. Pietrisul umezit de ploaia cuntinua m-a impestritat rau pe mine si bagajele. Asa ca urmez Rosentaler Str. , o sosea subalpina in prov.Carintia.Suisuri de coline  sub un tavan de nori josi si o ploaie maruntica ,dar continua,pana la St. Margareten im Rosental (650m /alt). Urmeaza o coborare rapida Abtei, Wildenstein, Sittersdorf,Bleiburg. Daca in urcare ploaia nu mi-a creat mari probleme,la coborare ,am luat-o toata in plin, si chiar si asa maruntica a reusit sa ma faca fleasca total,inclusiv moralul intrat binisor la apa din cauza vremii (eu sunt un tip "solar",iar cerul noros ma indispune ). In apropiere de Bleiburg trebuia sa trec niste munti in Slovenia pe la Poljana, Lokovica,Prevalje, unde erau si campinguri,dar calatorind o zi intreaga prin ploaie (100km. de coline) si vazand cat e de urcat cu acesti nori agatati mereu de varfurile copacilor,am renuntat. Refacand  pret de o bere, traseul,am decis sa urmez cursul Dravei prin Lavamund, un pic mai de ocol dar mai usurel.Deci ma opresc la Bleiburg si chiar la intrare gasesc o pensiune cu pretul acceptabil.Cu lucrurile stranse ude, dupa o zi intrega prin ploaie,ar fi fost o prostie sa dorm in cort. Asa ca dupa un dus relaxant,o cina frugala,si o bere la taclale cu simpaticul proprietar al pensiunii (se vede ca si el era un pasionat de mtb caci in garajul oferit ca adapost bicicletei mele erau 2-3 mtb bune.De altfel se vedea o usoara umbra de admiratie amestecata cu  un praf de invidie cand am conversat pe marginea voiajului meu).Deci dus fierbinte, pat comod si un televizor imens,prea imens pentru oboseala si interesul meu.

Nessun commento:

Posta un commento