sabato 20 luglio 2013




1.Totul incepe prin noiembrie2012 cand vad pentru prima data nou iesita RockRiders b'twin cu roti de 29'.Dragoste la prima vedere. Scandal in familie: ce-ti mai trebuie  o alta bicicleta, nu ai deja una? Si totusi o am, e a mea-"Alba ca Zapada". Incepem sa

facem cunostinta, sa ne testam capacitatile. Merge.Un gand incolteste in mintea mea: asta e o bicicleta de drum lung. Dar oare unde sa-l fac? Acasa ,o sa ma duc acasa pe bicicleta candva. Situatia economica a Italiei precipita intr-o criza cu radacini adanci , si la 1 aprilie 2013( ca o gluma proasta) raman in somaj. E timpul sa ne-mplinim visele. 2.Pregatirile incep imediat , data plecarii ,in functie de timp ( 1 mai ) fixata ,traseul stabilit pe Google map si revazut pana la memorizare,cumparaturile facute,antrenament usor -doar de mentinere a tonusului muscular. Dupa mai multe verificari si trebuind sa-mi inventez mici modificari sunt gata de calatorie.Familia (nevasta ) dupa intialele retineri , acum e alaturi de mine si ma sprijina. Pregatita lista de bagaje, toate cantarite la gram, pregatit jurnalul de calatorie unde imi voi nota impresiile si unde am notat date utile acestei calatorii( inventarul,date despre mine, adrese si numere de tel. utile) Deci sunt gata:La drum!


Cortul il montez si-l strang de cateva ori pentru a fi
capabil sa-mi strang  rapid.Aceasta rapiditate se va dovedi utila in timpul calatoriei (la 2'30 noaptea in apropierea unei furtuni nemaipomenite.


Acesta e un distantier realizat de mine ,pentru ca bicicleta nu e conceputa pentru fixarea acestui portabagaj. Totul e desfacut ,verificat,uns si remontat astfel incat sa pot face orice interventie in orice moment si in orice conditie.

Nessun commento:

Posta un commento