martedì 20 agosto 2013

A noua zi.     Drum bun , cu mici coline dar etape lungi : 41km.- 34km.-30km. Traseul cuprinde localitatile :Nagykanizsa,Bohonye,Nagybayom, Kaposvar,Dombovar. Nimic interesant in afara de un soare arzator. Cum harta mea detaliata sfarsea la Nagykanizsa, folosesc acum o harta rutiera ce nu e prea detaliata. Noroc cu notitele luate din google maps , insa comunicarea cu populatia autohtona e dificila cu toate ca trec prin localitati cu inscriptii bilingve germano-ungare.Kaposvar centru universitar,si apoi destul de devreme ajung la Dombovar. Sunt preocupat ca nu gasesc un loc de cazare la un pret acceptabil iar zona nu-mi inspira increderea de a ramane in cort. Desi trebuia sa ocolesc orasul Dombovar  ma decid sa-mi incerc norocul in centru .Intalnesc in sfarsit si doua femei care reusesc sa-mi explice in germana posibilitatile de cazare locala si optez pentru hotelul central . Pret acceptabil 6000Fc ( 20 euro) dar conditiile sunt mizere in hotelul de trei stele vechi .Nu sunt scarandiv , dorm doar o noapte si plec. Sunt ingrijorat insa,caci traseul pare complicat,nu e mentionat pe harta mea rutiera, si am probleme de comunicare cu localnicii .Imi vine ideea de a folosi o bucata de hartie pe care sa-mi notez localitatile pe care trebuie sa le strabat si sa le-o arat localnicilor caci pronuntia mea in "ungara" ma face de neinteles. Gasesc si pixul pierdut (ratacit ) la inceputul calatoriei .Cina frugala,dus ( in toata calatoria mea am tinut foarte mult la igiena corporala ,care e foarte importanta in calatoriile lungi si solicitante.transpiratia poate provoca neplaceri mai mari decat oboseala ). Am arsuri pe genunchi si brate, de




la soarele arzator de mai. Ba  e multa ploaie, ba e prea mult soare, cum o dai nu e bine.Oricum stau bine cu traseul parcurs in medie de 100km. zilnic.Tot acum observ cu surprindere (in momentul cand sunt nevoit sa semnez actele de cazare) o usoara anchiloza a degetelor de la mana dreapta.Au ramas indoite in forma manerului de ghidon,nu se indreapta singure si vad o usoara pierdere a sensibilitatii tactile.O fi un atac reumatic cauzat de prea multa ploaie sau pozitia fixa pe ghidon prea indelungata,cert e ca aceasta problema se va accentua pana acasa si va disparea dupa aproape 6 saptamani de la terminarea calatoriei.De tinut cont in viitoarele aventuri...

Nessun commento:

Posta un commento